sjukling i storstan

forlat for min daliga uppdatering har i bloggen. jag har gatt och blivit sjuk nu.. maagsjuuk.. underbart! i ovrigt sa har vi det underbart.. jag tog mej ut trots magsjukan & la mej pa stranden tillsammans med anna for att jobba lite pa brannan efter ett par dagar med moln.. vill ju inte tappa all farg! :)

pa torsdag aker vi till perth & det ska bli saaa kul.. skulle visst bli upp mot 40 grader dar pa torsdag & fredag sa det badar ju gott! nu ska jag fortsatta prata med min andreas pa skype.. vem jag saknar sa otroligt mycket!

ta hand om er, kraaam!!

Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

Hej älskling! Stackare, aldrig skoj o ligga magsjuk spec. inte när man vill göra massa annat än o ligga o spy etc. Hur har ni det annars? Gud va skoj att ni ska ta er till Perh, det e ofta något många missar. Det är verkligen hur gött som helst där! SAknar dig massa min lilla pudding! Ps. har du fortf.ditt nummer? Skicka ditt oz nummer vet ja om du skaffat ett sådant! Love you always pussssssss

2010-01-25 @ 10:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91