vemod

usch.. idag har jag är så konstig känsla i kroppen.. vemod. jag ska ta en lång lång härlig skogspromenad lite senare, så kanske det blir bättre. jag känner mej vilsen.. & vet inte riktigt vad jag vill med mitt liv. vad vill jag bli när jag blir stor? egentligen. på riktigt. blä.. jag är så irriterad över dessa tankar.
hur som helst.. nu är både studie & hemtentor inskickade & det kan ju vara en bidragande faktor till oron.. såklart. drömde att jag fick tillbaka resultatet på en av tentorna, vilket var både positivt & negativt. äsch, skit samma. det blir bättre om några dagar när jag inte tänker på det mer.. när jag är inne i c-uppsatsen. nu tänker jag inte skriva mer om detta sjukt tråkiga ämne.. c-uppsats & hemtentor.. vem fan vill läsa om det?
ska köpa gymkort idag!! ooh, äntligen har jag tidtid att träna mer. ska börja min otroliga uppbyggnad inför nästa säsong.. gött! behöver bli mycket starkare.. vill bli så där full av energi & ha grymt bra kondition.. & då är det mat, träning & vila som gäller. så bra med träning för all negativ energi blir som bortblåst när man använder den i träningen. på tal om träning.. köpte så sjukt bra träningskläder härom dagen! nu vill jag träna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91