he gives me love love love love, crazy love.

god kväll! nu börjar den här dagen lida mot sitt slut & jag har klarat mej igenom den, gud vad skönt! nu sitter andreas & jag tillsammans med august & tittar på fenomen.. en film med john travolta.. & på tal om film..såg en riktigt bra härom dagen.. stekta gröna tomater. haha, så himla härlig titel.. se den!
mm.. det är så vackert ute. i förmiddags när jag åkte till trollhättan sken solen & frosten som låg kvar på åkrarna riktigt glimmade. tänk förra året.. så kallt det var. undrar om det blir likadant i år. hoppas (fast -10 räcker kanske)! så himla mysigt att klä sej varmt & gå långpromenad & sedan komma in & tända ljus & dricka varm choklad.. eller glögg!
ååh vad mysigt, nu vill jag ut & gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91