paradise is anywhere you are

när jag körde hem från träningen för en stund sedan lyssnade jag på p4 karlavagnen & hörde en så otroligt fin låt. försöker minnas vad den hette.. men kan inte! har också försökt hitta låtlistan för kvällen på sverigesradio.se, men utan resultat. typiskt! förhoppningsvis kommer det upp lite senare. någonting med paradise is anywhere you are.. & jag har för mig att låten var från 1996 & att det var en svensk artist som gjort den.
annars då? min dag har varit hektisk! vi har haft mycket att göra på jobbet och flera flera uppgifter jag inte känt igen.. & så kommer det ju vara ett tag framöver. ingen förväntar väl sig att man ska kunna allt på en gång.. förutom möjligen jag själv då. kul är det, hur som helst!
nu ska jag kika lite på america's got talent innan det är dags att sova.
sov sött!

Kommentarer
Postat av: Anonym

stefan andersson med anywhere is paradise?

2011-04-06 @ 08:18:07
Postat av: Emelie

jajaja, TACK! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91