krispig morgon

god morgon! mannen kom hem snabbt efter sitt möte med revisorn & följde med ut på en härlig liten promenad innan det var dags att åka vidare mot skogen. så himla mysigt att han överraskade med en liten paus här hemma.. sånt uppskattar jag otroligt mycket! har suttit en stund & skrivit både innan promenad & efter.. det går framåt. tjugo sidor är snart skrivna & jag har en vecka kvar! uuh.. en vecka kvar. sen vet jag inte vad som händer! jag hoppas på svar från de jobbansökningar jag skickat in & att jag får chansen att komma på intervju på ett par. i "värsta" fall blir det att försöka få vikariera lite på skolan.. & det skulle faktiskt vara roligt. tänkte först undvika det för att känna vad jag verkligen vill göra, men jag har mer & mer börjat känna att jag kanske skulle göra tvärtom. prova på & känna om lärare är någonting jag vill bli. idrottslärare är givet.. men det blir väl svårt att få något vikariat som. vi får se vad som händer helt enkelt. hur som helst är det snart vår & det glädjer mig. jag känner redan att jag är piggare på morgonen.. & det är underbart! men det kan också vara så att det är träningen som ger resultat. jag blir alltid mycket piggare av att träna & hålla igång. det är den allra bästa medicinen mot det mesta.. det & choklad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91