stoneleigh

nu sitter de & pratar viner & annat i nyhetsmorgon så då kan jag inte låta bli att ge er ett vintips! jag har alldeles säkert skrivit om detta vin tidigare, men eftersom det är så fantastiskt fint gör jag det igen. stoneleigh!
lägg detta vin på minnet. om du vill ha ett vin (runt 100 kr) som passar till skaldjur.. stoneleigh sauvignon blanc eller stoneleigh riesling.. om du vill ha ett vin till lax, kyckling eller en lite lättare kötträtt.. stoneleigh chardonnay eller stoneleigh pinot noir. jag kan nästintill lova att vilken vinsmakare som helst, tycker om dessa viner. jobbar på systembolaget (båstad, halmstad, vårgårda, herrljunga) & har aldrig hört någon som tyckt annat än bra om dessa viner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91