aint no sunshine when hes gone

hej! dålig update igår. när jag väl skulle publicera fungerade inte blogg.se, trist! men nu är jag tillbaka! igår var jag i alingsås & fixade lite grejer för jobbet & sedan hälsade august & jag på hemma hos isabelle & linda. lite senare under eftermiddagen kom även min bror (lindas man, isabelles far) hem från jobbet. otroooligt mysigt att vara där en stund & jag hade gärna stannat längre. längtar redan till nästa gång, såklart!
nu snackar de läraryrket i gomorron sverige. lärarlegitimation ska införas & personligen tycker jag det är bra! nya skolan kallas det. ha man inte behörighet får man skaffa sig det. ja!
nu ska jag äta frukost & kika vidare i zaras webshop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91