springer iväg

tiden springer iväg! snart ska jag iväg på jobb.. en vecka kvar i alingsås!
helgen har som sagt vart riktigt fin.. i fredags efter jobb åkte mannen och jag till borås för att gå ut & äta middag tillsammans med ett annat par. vi åt tapas till förrätt & sedan blev det för min del oxfilé till huvudrätt.. åååh så gott! efter middagen gick vi & spelade biljard, vilket var hur kul som helst! på lördagen vaknade vi upp & andreas åkte iväg tillsammans med några vänner & jag iväg på fotbollsmatch.. vilken vi vann! kvällen spenderades med söta syster & hennes sambo med pizza, godis & film. senare agerade jag taxichaffis & åkte & hämtade andreas & hans vänner. igår var en lugn dag med fotbollstitt & albogabesök. på kvällen gosa vi ner oss under täcket & såg på film. en mysig söndagskväll helt enkelt! efter denna lugna helg är jag nu laddad för en härlig jobbvecka med massa lärdom & utmaning.. & nu inser jag att jag måste fixa ordning mig & åka!
ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91