this is my last goodbye

så där. då var sista passet på systembolaget gjort & nu har ett kapitel avslutats i mitt liv. nästa kapitel börjar på måndag så nu har jag en & en halv dags ledighet utan några sidor historia som behöver skrivas. på måndag hoppas jag in i ett nytt spännande äventyr & det känns SÅ bra!
tack för dessa år, systembolaget. en av de bästa arbetsplatser man kan ha om man är intresserad av vin & matlagning, vilket jag ju är. dessutom älskar jag att jobba med människor & vilken butik, om inte systembolaget, får man möjlighet att träffa så många olika typer? haha! jaja.. nu är det slut på det hur som helst. i fortsättningen står jag på andra sidan disken & ställer krav istället för frågor.. det blir bra det!
JAG ÄLSKAR SYSTEMBOLAGET! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91