drömmen om ett hus.

för ett tag sedan skrev jag..
vill ha ett hus att greja i. gärna ett utåt alboga.. & gärna ett med kakelugnar & vackra trägolv. gärna en liten gård med svartvita kossor som betar utanför fönstret. gärna ett med glasveranda.. & gärna ett litet uthus där jag kan pula med diverse möbler funna på loppis. gärna med en potentiell vinkällare där jag kan samla. ett hus där jag kan bjuda in mina fina.
nu har det dykt upp ett hus likt de i mina drömmar & jag håller alla tummar jag har & de jag inte har att detta på riktigt kunde bli vårt. men sen är det ju så.. vi har inte varit på insidan ännu. vi har inte obegränsad budget vilket somliga har. vi är kräsna.
men om vi någonsin skulle hitta det där huset tänker jag inspireras av dessa bilder från englesson, artwood & lexington. kistorna är gudomliga. badkaret likaså.




så vackra bilder! personligen vill jag dock ha vitt i det stora hela.. men med stora, mustiga, rustika möbler & detaljer. ååh, tänk om någon gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91